Beautiful Every Time
Bonjour.


Diary About Links

Hey there , Qurr here . You just stepped into my nonsense world . Happy enjoy the clumsy story , have a blast


Follow | Dashboard


Credits.


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Ainabillah
Resources : x x x

Best view with Google Chrome


IMOPPHERR SO MUCH :*

As'salamualaikum ,  alolo rindu gilaa ah dkt blog senget ni , rindu nak update pasal member2 wa . Ah ap ? anda semua pun rindu saya ? Oh shuwittt gilooo * terharu * . sengal aku , elok lah boleh bling pinggan mangkuk dkt aku , tkpun kuali pun boleh -.- . Dah2 actually aku tulis sbb nk nak story telling bout my yayang . Haktuihh yayang lah sgt , haha bestfriend  sebenarnya . Sblum tu congrats to me and all batch 97' TM . Tahniah korg semua telah banggakan sekolah dgn keputusan PMR korang , korg dah bgi sekolah kita dpt anugerah sekolah terbaik :') *please tepuk tgn tanda gembira tak terhingga * . Okay bab tu dah hbis , shushh jauh jauh . Now aku nak cerita pasal minah ni , alohh anak mama . *suka hti jea aku pnggil * . Ni dia bff aku , cekidaut lerr , free of charger sony jea .


Hai makcik ! sory curi gmba yuw dkt fesbuk . Omeyy kan anak mama ni ? haha sbb tu aku sayang dia * tangan ke bahu , mata ke atas * . Oh2 btw , korang boleh ikut perkembangan semasa dia di facebook dan twitter . Hishh meh lah aku cerita sikit pasal makcik senget ni !

Diberi nama Norsyuhailin Herdawati Binti Mohd Ghazali . *wau aku ingt full name dia , bangga * . Umur ? of koss lerr fortingg tahun . Esok (26/12/2012) baru cukup 15 tahun .*cedih * . Kaki gegosip dgn wa , budak genius , sengal , ngekngok tahap 3 suku , pemurah , sporting , suka bajet lawa padahal dah comel , childish kekadang , pendengar masalah yg setia . Fav makanan , roti 60 sen dkt kantin sekolah . Fav minum , air kotak dutch lady full cream milk , nak badan langsing mcm botol bliss katanya . Got 2 sibilings . Dia sayang family dia sgt2 . Kcun bye . THE END .

Ap ? nak bling selipar jepun dkt aku lerr tu . Okayy ikut turn ! *sengal * . Dia ni lah member yg pling aku sayang , mmg aku bnyk member tapi dia sepesel sikit , sbb family dia kenal saya . Sebut jea Qurratul , ah tahu lah deme tu aku . Lagipun budak ni tak pernah berkira pun dgn aku , pinjam duit ? ahh jgn risau , bank open 24/7 :p , . Dia selalu jadi besen kalau ad menangis cerita masalah . Dia selalu support aku dlm ap jua keputusan . Tapi part pling aku tak suka , dia ni suka buli aku , ada jea dia nak buat . Kang tgh aku syok sorg melayan perasaan , "pangggg " , hamek kau setepek pelempang 5 star dia dkt pipi aku --' , kadang2 tu dia tariknya tudung aku , makhaiii dah lah payah nak betul tudung aku , nak jea aku rembat dia tu pkai tali pukul bontot lembu -.- . Tapi takpa ah , aku kan BAIK , jadi sabar jelah bebanyak dgn budak ni . Haha aku ingt lgi time aku nyanyikan dia satu lagu . Ohmaiigadd dia speechless okay :p . Nak tahu lagu ap ? tgok conservation ni . 

Aku : Eh elin , nak dgr satu lagu tak ? special untk elin jea . 
Dia  : Ah , amende ? cepat2 . 
Aku : Haa , dgr betul2 okay . " DEBAB , DEBAB OH ELIN DEBAB ! Oooooooo DEBAB DEBAB SEMEMANGNYA DEBAB !
Dia : Woih ! Suka hati jea pnggil aku debab ! Jaga hg qurratul . 
#Apa lagii , lari lah aku pusing satu sekolah . 

Haha tahu tu aku tiru lagu ap ? aku kan peminat setia Mickey Mouse Club House , jadi aku decorate jadi DEBAB ! creative betul aku . haha . Penat doh lari , walaupun aku pelari pecut , semput dibuatnyaa lari dgn budak ni . Satu sekolah lari imagine lah besar mana sekolahnyaa -.- . Seriously takkan lupa smpai bila2 :p . 
Kawan ? apa erti kawa kalau tk boleh kongsi masalah sama2 , seronok sama2 , menangis sama2 kan ? Well aku pun selalu jadi pendengar setia masalah dia , yg pling aku bangga , kalau dia ad masalah mesti cari aku ! Auw auw shuwiit * gedikss * . Apa2 pun ILAPPHERR :* , memuahhh ! *mohon meluat elin * . Haha rasanya dah lah aku merepek , ish ish tambah dosa kang . Oh ya also AWAS ! jgn sapa2 gatal nak buat dia kecewa , lukakan hati dia . Kalau tak ayoo kau tunggu lah macha , yena porenggey parang kang aku baling . 
Okay2 , HAPPY BACK TO SCHOOL T_T *include aku * . Have a nice day , dream me every night . haha :p . Kbaii . As'salamualaikum .