Beautiful Every Time
Bonjour.


Diary About Links

Hey there , Qurr here . You just stepped into my nonsense world . Happy enjoy the clumsy story , have a blast


Follow | Dashboard


Credits.


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Ainabillah
Resources : x x x

Best view with Google Chrome


Cinderella Ngok Ngek :')

As'salamualaikum , aucakkkk ! * kelip kelip mata * . Hihi hello , hello and hello :') , Eh mcm pernah nmpk je kau 3 hari lepas , tpi dekat mana ? -.- . Hee , wowowo minachi lek ah , ish jgn lah marah mcm kucing , k sory sory . Takdo ah cuti ni bosan gilaa , vakasyen pegi ganu pun tak mula lagi , so habiskan masa aku dgn update blog , online fesbukk and twitaq . Eh cop2 , asal kau marah tadi ? eyh2 lantak aku lah nak buat post byk mana pun , ni blog aku , ado aku kesah kalau kau nak marah mcm air ketul ais dlm refri tu , not my hal * talk to my hands please :p . Ishh apa kau meraban ni , vangang aku nak cita pasal bnda lain . Tu haa baca sat title post , dia ad tulis " Cinderella ngok ngek " eh ? . Ohh aku ingtkan " nenek kebayan young " . hahah , kayy2 stop merepek . No ahh actually * eh mcm style tambi pulak aku ckp --' * . Actually aku nak cita pasal sorg CINDERELLA ni , tahu sapa ? please please cekidau natang ni .( empunya tuan cinderella ) . 
Ohhyeahh aku tahu mesti aku ad org2 yg agak BUSY nak tgok link tu kan , senang cerita meh aku slide show kan minah ala ala cinderella konon nii :3


Ohh cinderella cap ayam brand aku , ohh dinda . bhaha gilo :p . Hmm actually post ni sbb nak cerita sama lu , minah ni suka buat pailang sama wa maa . Haha takda laa , dia actually member rapat wa maa , 24/7 aku mesti akan kaco dia , tak sah kalau sehari tak kacau anak bangla ni . Meh aku describe dia , dia bangang , sengal , ajet2 cun , pendengar masalah yg setia , payah nak marah org , suka syok sendiri , baik , suka bgi wa pinjam duit dia , suka stalk dgn wa , and most things yg aku kenal pasal dia , RATU CAMERA ! pantang nmpk camera , wuishhh lari kelam kabut kalah Husin Bolt tu . haha :p . Now aku nak bgi full biodata dia , tengok can ah ? :p , kalau takmau tengok , lu org boleh chaw maa , ada wa kisahhh -.-  . 

Oh yaa diberi nama Nur Adilah A/p Pakcik Ahmad Mazlan . Berusia fifting tahun , bersekolah di Tengku Menteri High School * glamourr* . Asalnya dri kelate . Mu tahu dok ? * kalau tktahu bling hammer sat * Kegemaran food semua ap yg mak dia masak , kecuali masakan dia sbb selalu hangit . Favourite minuman air kosng jea , save bajet bapak dia . So ad  5 sibilings . 3 girls and 2 boys . Dia sayang sangat family dia . THE END :) . 

Bhaha boleh bagi penyepak dekat aku nii . layak sangat nii -.- . Dapat gelaran cinderella aku pun taktahu dia  tibai kut mana , lantak lah janji happy dgn life dia . Aku suka pnggil dia toyol , why toyol ? entah laa , sbb aku rasa comel kut nama tu , and dia pun bantai aki JENGLOT  so deal ah kan ?  *eshh apaketiak betul minahh ni , takdak yg sedap lgi ke --' * . Apa2 pun wa nak cakap minah ni mmg sempoi gila laa , haha aku selalu bantai dgn benda mengarut2 , tpi dia stay cool , art normal ja . haha wa tabik sama lu toyol . Time atap mata aku bocor dia selalu jadi baldi untk aku curahkan segalanya . very understanding me . yeah betul lah apa org cakap kan . 

Best friends is the only who never get tored listening to all our pointless drama over and over again 
What can i say , yeah lapppher , anak bangla tu , banyak berjasa dkt aku . Haha taktahu lah kalau dia tkda nnti mcm mna . maybe aku boleh jadi pendiam , bisu ? oh maybe . Yelah kalau ad dgn dia peghh gelak tak hingat toilet --' , mcm pontianak baru lepas bersalin pun ada -_-' . Haha ap2 pun she the best after my mum :') . Hopelly one day dia dpt jumpa PRINCE CHARMING dia . Aminn . Dah ahh melalut je lebih aku ni , rasa dah lah kut aku kutuk dia ni , tambah dosa pulakk nnti :p . Pesanan akhir dari wa , hargai kawan anda selagi dia hidup okayy :) . Okay chaw , have a good day . As'salamualaikum =) .